mellara queen

Syukur Alhamdulillah

Salam sejahtera buat rakan-rakan pembaca blog Mellara Queen. Apa khabar anda semua ? Di harap dalam keredhaan Allah Taala. Blog kali ini kami akan memperkenalkan Home Made Choc (HMC). Dah namanya pn HOME MADE mmg lah ia dibuat sendiri tanpa menggunakan bantuan mesin. Hehehehhehe~!

HMC ini ada pelbagai bentuk. Tetapi hanya ada satu perisa coklat yang asli. Maksudnya tiada campuran perisa lain seperti oren atau stawbewwy. Ngee~! Akan tetapi isi inti dalam HMC boleh di request samada mahukan inti kekacang seperti hazelnut, almond dan pistachio atau bertih. Pilihan di tangan anda. Sebelum bercerita lebih lanjut. Jom kita jenguk jenguk apa itu HMC~!

.pelbagai bentuk, rupa dan corak.

.home made choc dalam love box - MYR25.

.home made choc dalam square box - MYR22.

HMC ni boleh di tempah untuk makan sendiri ataupun untuk di jadikan satu hadiah kepada seseorang yang tersayang. HMC juga tidak terbatas dengan pemberiaan sbg hadiah malah HMC juga boleh di jadikan door gift untuk majlis2 keraian, party ataupun pesta. HMC boleh di tempah dalam pelbagai bentuk dan konsep. Contohnya seperti gambaran di atas. Boleh di letakkan di dalam love box jika untuk kekasih hati atau di beri kepada yang tersayang. Juga boleh di tempah di dalam bentuk square box sekiranya untuk di beri kepada rakan-rakan dan sahabat handai. Jom kita cuci mata dengan set yang lain untuk door gift atau majlis2 keraian (^_^)V~!

.taraa~! ready to give to sumone special.

.door gift for wedding solemnisation or reception - MYR5.

.door gift untuk majlis keraian - MYR3.50.

.VIP door gift - MYR6.50.

HMC juga boleh di jadikan hantaran perkahwinan sekiranya ada permintaan. Untuk di jadikan hantaran perkahwinan harga mengikut konsep dan rekabentuk yang di kehendaki. Jangan risau harga boleh di runding sekiranya anda tertarik untuk menjadikan HMC sebagai hantaran pada majlis perkahwinan anda. Anda juga boleh menempah seberapa banyak HMC untuk anda hias sendiri hantaran perkahwinan anda. Harga boleh di runding.

NOTE: setiap tempahan boleh di hantar melalui pos atau COD. mana-mana yang buat anda senang dan selesa. Just let us know oke~!

Kepada para pembaca blog Mellara Queen terima kasih kerana meluangkan masa untuk melayari blog kami. Sekiranya ingin membuat tempahan boleh hubungi kami di talian yang di tetapkan. Selamat menjamu mata~! (o^_^o)V

1 comments:

nyummy....hepi hari raya...

Post a Comment